مواسات و همدلی در کانون شاهرود

کانون سنگر سازان بی سنگر شهرستان شاهرود در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با طرح مواسات و همدلی اقدام به جمع اوری کمک های نقدی و تهیه و بسته بندی مواد غذایی شامل برنج ،روغن ،ماکارونی ، پنیر ،رب ، قند ، چای ،شکر ، سویا ،تن ماهی و ماسک کرد.
اسماعیلی مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر شاهرود با بیان این مطلب افزود: هر کدام از این بسته ها با ارزش تقریبی 130 هزار تومان بود که در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا با نگاه ویژه به ایثارگران نیازمند در سه مرحله توزیع گردیده است.
وی تصریح کرد: این طرح علاوه بر طرح جامع استانی که با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و شهرستان برنامه ریزی شده بود با هماهنگی کامل  اجرا گردید.
اسماعیلی افزود: به حمدلله تا کنون این طرح در سه مرحله با تعداد سیصد بسته صورت گرفته و همچنان ادامه دارد. من از خیرین دعوت می کنم تا در صورت امکان ما را در انجام این فعالیت یاری نمایند.

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.