انتشار اطلاعات سجلی 3380 شهید سنگرساز بی سنگر

همزمان با عید سعید مبعث و دهه مبارک فجر و نیز روز «انقلاب اسلامی؛ قرآن کریم، پیامبر مهربانی، ایثار و شهادت» اطلاعات سجلی شهدای سنگرساز بی سنگر در بستر فضای مجازی منتشر شد.

مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر با بیان این مطلب افزود: ما سعی کردیم با انتشار اطلاعات شهدای سنگرسازان بی سنگر، بانک اطلاعاتی در اختیار علاقمندان و پژوهشگران در زمینه شهدای عزیز جهادگر قرار دهیم.
محمد صدوری با اعلام اینکه ما در قبال تاریخ، شهدا و ایثارگران وظیفه داریم خدمات پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد را اطلاع رسانی کنیم گفت: ولی این کار با سرعتی کمی صورت گرفته است. جهادگران جهاد سازندگی در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس خدمات ارزنده ای داشته اند که بنا بر دلایلی مغفول مانده و بیان نشده است.
صدوری تصریح کرد: در این مرحله که فاز اول این انتشار است اطلاعات شناسنامه شهدا شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ و محل تولد، تاریخ و محل شهادت و نیز محل مزار شهیدان عزیز منتشر است و با کمک کانون های سراسر کشور، ادارات ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، خانواده محترم شهدا و سایر عزیزان سعی در تکمیل این اطلاعات داریم.
وی با اشاره به اینکه با رویکردی جدید به سایت سنگرسازان بی سنگر در تلاش هستیم اطلاعات متقنی از خدمات این عزیزان که رکن سوم جنگ بودند و با فرمایش صریح امام(ره) اگر خدمات جهاد نبود این پیروزی ها بدست نمی آمد، در اختیار مخاطبان قرار دهیم، گفت: در این راه دست همه عزیزانی که اطلاعاتی دارند را به گرمی می فشاریم.

آخرین اصلاح در تاریخ 19/11/1402

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.