پیام سپاس از مردم و تبریک به منتخب کانون سنگرسازان بی سنگر

کانون سنگرسازان بی سنگر با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تشکر و برای رییس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
هموطنان شریف و عزیز
سلام و درود خداوند بر شما
سلام و درود ائمه اطهار(ع) بر شما که مصداق «وَ الَّذِينَ هُمْ لِأَماناتِهِمْ وَ عَهْدِهِمْ راعُونَ» شدید و با حضور یکپارچه و متحد خود در آزمون بزرگ انتخابات، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات ایران اسلامی افزودید.
آری! مشکلات، تنگناها و مسائلی بر سر راهمان هست و همه از این مسائل گله داریم، ولی دلیلی نشد بر اینکه ندای «هل من ناصر ینصرنی» رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) را بشنویم و بانگ لبیک بر نیاوریم.
خدا را شاکریم که در این برهه زمانی، بار دیگر «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» را برایمان به منصه ظهور رساند و از یکایک شما عزیزان که با حضور در پای صندوق های اخذ رای، حماسه ای دیگر آفریدید، سپاسگزاریم.
همچنین ضمن عرض تبریک به منتخبین انتخابات های مختلف؛ به رییس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام دکتر سیدابراهیم رییسی حسن اعتماد ملت را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند موفقیت ایشان در به سر منزل مقصود رساندن این مسئولیت سنگین را مسئلت می نماییم و بار دیگر با ارجاع به کلام پیر فرزانه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) متذکر می شویم که «ما در مشکلات باید متوسل بشویم به مردم» و معتقدیم که نسخه حل تمام مشکلات است.
ما جهادگران،سنگرسازان بی سنگر نهاد مقدس جهاد سازندگی با اعتقاد به اینکه تنها راه نجات کشور باور و احیای فرهنگ جهادی در خدمت به مردم و میهن اسلامی مان است، آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری با رییس جمهور منتخب و سایر مسئولین محترم برای حل مشکلات ایران اسلامی اعلام نموده و از درگاه حضرت ولیعصر(عج) می خواهیم که همه را در مسیر خشنودی حضرتش یاری و نصرت نماید.
در پایان یکبار دیگر به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم اعلام می کنیم که علیرغم تمام دسیسه چینی آنها، به فضل الهی «ایران قرار است تا ابد ایران بماند» و به کوری چشم آنها هم خواهد ماند ان شاء الله.
کانون سنگرسازان بی سنگر

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.