برگزاری اولین جلسه حضوری منطقه 2 کانون های استانی سنگرسازان بی سنگر به میزبانی استان فارس

روز 5شنبه 14 اردیبهشت 1402 اولین جلسه حضوری منطقه 2 کانون های استانی سنگرسازان بی سنگر متشکل از مدیران و نمایندگان استان های فارس، کرمان، یزد، خوزستان، بوشهر و دفتر نمایندگی سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل و معاون امور استان های کانون سنگرسازان بی سنگر مرکز به میزبانی کانون و شرکت جهاد نصر استان فارس برگزار شد.
در این نشست که معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز حضور داشت، گزارشی از اهداف و برنامه های کانون ها در استان ها و مرکز ارایه و به تبادل تجربیات آنها در موضوع ماموریت های کانون پرداخته شد.
گفتنی است با تصمیم دوره جدید هیأت مدیره کانون سنگرسازان بی سنگر در مرکز، کلیه کانون های استانی، شهرستان ویژه و دفاتر نمایندگی کانون در استان های مختلف در قالب 4 منطقه تقسیم بندی و به طور مرتب جلساتی را به منظور هماهنگی، تقویت و هم افزایی بیشتر در اجرای برنامه ها بطور مجازی و حضوری برگزار می نمایند.

 

اشتراک این مطلب

دیدگاه1

  • لینک نظر علی اصغر کریمی

    علی اصغر کریمی

    23/03/1402

    با سلام و تحیات
    خداوند توفیق بدهد به سنگر سازان بی سنگر که راه شهیدان جهادگر و نهضت امام خمینی ره را ادامه دهند. همان اهداف تشکیل جهادسازندگی که نجات محرومان و مستضعفان و اعتلای اسلام است. عبور از صخره های سخت نه شرقی و نه غربی به کمک و تجربه پیشکسوت های دفاع مقدس عملی شود ان شاءالله

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.