رییس هیئت مدیره کانون سنگرسازان بی سنگر: مشکلات ایثارگران را بایستی احصاء و در جهت حل آنها تلاش کنیم.

محمدحسین صفرپور طاهر در سی و یکمین جلسه فصلی شورای هماهنگی کانون سنگرسازان بی سنگر استان ها و شهرستان های ویژه با اشاره به حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه تصریح کرد: ما توقع داریم آقای ربانی احیاء گر فضای جهاد در وزارت جهاد کشاورزی باشند و ما از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهیم کرد.
صفرپور طاهر با اشاره به اینکه کانون سنگرسازان بسیار بزرگ است و حدود 30 هزار نفر عضو قطعی دارد اشاره کرد: تمام مجموعه های ایثارگری مانند اداره کل امور ایثارگران، شرکت های ایثارگری و کانون برای حل این مشکلات تاسیس شده اند و اعتبار آنها تنها در این جهت است. ما بایستی برای حل مشکلات ایثارگران برنامه ریزی و از تمامی پتانسیل خود برای این موضوع استفاده کنیم.
وی با اشاره به ایده تاسیس جهاد سازندگی گفت: این ایده بسیار خوبی است. چندین جلسه بین کانون سنگرسازان بی سنگر، کانون جهادگران و کانون بازنشستگان تشکیل شد. در جلسه ای هم با معاون اول رییس جمهور هم برگزار شد. به وزیر جهاد هم توصیه شد که اینگونه که یک سازمان را تبدیل به جهاد سازندگی کنید، محکوم به شکست است که بحمدالله این نظر را پس گرفته اند.

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.