بیانیه کانون سنگرسازان بی سنگر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کانون سنگرسازان بی سنگر با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آحاد ملت را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

ملت شریف ایران اسلامی
درود و سلام بر شما
بیست و دو بهمن، روز پیروزی مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است؛ 45 سال پیش در این روزهای مبارک، ملت ایران با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص)، طومار رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری در سایه ایمان و اعتقاد به خداوند متعال را در کشور زنده کردند.
هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این پیروزی آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است، اما حفظ و استمرار آن به مراتب مهم‌تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری و همت بیشتری دارد که بایستی همگان دست به دست هم بدهیم و با تعبیر امت واحده، تلاش کنیم این میراث ارزشمند که از جاری شدن خون انسان های گرانقدری در دوران پر افتخار انقلاب و دفاع مقدس بدست آمده است را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم.
بیست و دو بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران اسلامی در طول این دوران پرافتخار است و حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان و بصیرت ملی است و قطعا این پیام را به دنیا خواهد فرستاد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان‌ها ایستاده است.
کانون سنگرسازان بی سنگر ضمن عرض تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از آحاد ملت شریف برای حضور در راهپیمایی این روز در سراسر کشور، آمادگی جهادگران و راهروان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی برای حضور بیشتر در صحنه های سازندگی و کمک به مسئولان نظام جهت رفع مسائل و مشکلات  فرهنگی، اقتصادی و... کشور با عزمی راسخ و مدیریتی جهادی را اعلام می‌دارد.
کانون سنگرسازان بی سنگر

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.