شورای هماهنگی سه کانون جهاد سازندگی با حضور سه تن از اعضای حقیقی شورای عالی جهاد

دومین جلسه شورای هماهنگی سه کانون جهاد سازندگی در سال ۱۴۰۳ با حضور سید احمد عبودتیان؛ دستیار مردمی سازی رییس جمهور و عضو شورای عالی جهاد و صادق مفرد عضو حقیقی شورای عالی جهاد در کانون سنگرسازان بی سنگر برگزار شد.

 

در این جلسه که جلیلی بشارتی عضو پیشکسوت شورای عالی جهاد و عضو ثابت شورای سه کانون نیز حضور داشت، گزارش ها و بحث هایی درباره فعالیت ها، برنامه ها و چالش های پیش روی شورای عالی جهاد سازندگی مطرح و در مورد راهکارها و الزامات جلب مشارکت مردم در تولید به منظور تحقق شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری گفتگو و تبادل نظر شد.

 

برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت تجربه، دانش و شبکه کانون ها و جهادگران جهاد سازندگی از نکات مهم مورد تاکید اعضا در این جلسه بود.

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.