چاپ این صفحه

هم اندیشی کانون سنگر سازان کاشان با مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل

دیدار صمیمانه  اعضای هیئت مدیره کانون سنگر سازان کاشان با مدیر جهادکشاورزی آران و بیدگل در روز چهارشنبه  یازدهم  فروردین 1400 دردفتر کار آن مدیریت  صورت گرفت .

این نشست با تلاوت آیات کلام وحی آغاز و با معرفی آقایان فتاحی ،حقیقت نیکو، ، میرزائی و حیرانی  از اعضای هیئت مدیره و هیئت امنای کانون سنگر سازان کاشان توسط سید حسین یداللهی به مهندس آبانی lمدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل ادامه یافت.

سپس دبیر اجرایی کانون به  شرح گزارشی مختصراز عملکردهای مختلف کانون سنگر سازان کاشان و آران و بیدگل  درارائه خدمت به رزمندگان و ایثارگران شهرستان های مذکور پرداخت و خدمت به ایشان را وظیفه خود و سایر مسئولین دانست.

مهندس آبانی پس ازشنیدن گزارش کار این کانون درراستای ارائه خدمات به رزمندگان جهادگرقدردانی نموده و درخواست کردند تا مسائل و مشکلات رزمندگان جهادگر به صورت مکتوب به نماینده مجلس شهرستان  جهت پیگیریهای لازم اعلام گردد و قول مساعد همکاری، در خدمت به این قشر معزز را کمترین کار در قبال جانفشانی های ایشان دانست.

وی همچنین پیشنهاد اشتغال زایی برای جوانان با محوریت کانون را مطرح کرد که در صورت لزوم جهت تسریع  دراین امر از  جهاد کشاورزی استان  نیز درخواست همیاری و کمک خواهند نمود.

مهندس آبانی مدیر جهادکشاورزی آران و بیدگل از این دیدار ابراز خرسندی نموده و این نمونه برنامه ها و تبادل افکار و نظر در زمینه را قدمی در گره گشایی از گروه مورد نظر دانست. 

 

 

 

اشتراک این مطلب