دیدار مدیرعامل کانون سنگر سازان و مدیر جهاد کشاورزی کاشان

جلسه هم اندیشی مدیر عامل کانون سنگر سازان کاشان و مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان کاشان در روز دوشنبه  13 دیماه 1400 و دردفتر آن مدیریت تشکیل گردید .

در این جلسه که طی هماهنگی قبلی،تشکیل گردیده بود آقایان مهندس مظلومی و سیدیان مدیر و معاون جهادکشاورزی کاشان و آقایان فتاحی و یداللهی  به نمایندگی از هیئت مدیره کانون سنگر سازان کاشان حضور داشتند .مهندس فتاحی مدیرعامل کانون سنگر سازان کاشان ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری آن مدیریت محترم در مرتفع نمودن برخی از مسائل کانون ،درخواست و پیشنهادهایی  رابه منظور خدمت شایسته و بایسته به جامعه ایثارگران جهادی به شرح ذیل بیان نمود:

  • تقاضای کمک ، همراهی و حمایتهایی زیبنده و درشأن قرآن ، از سوی آن مدیریت درراستای تقویت و برگزاری هرچه با شکوه ترجلسات قرآنی کانون که به یاد شهدای جهادگر شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل برگزار می گردد.
  • درخواست حضور پررنگ تر کارکنان جهاد کشاورزی در جلسات قرآنی مزین به نام و یاد شهدای جهادگر.
  • درخواست برخی امکانات جهت تجهیز کانون سنگر سازان کاشان ...

و در ادامه دبیر اجرایی کانون با طرح موضوع  تفاهم نامه منعقد شده فی مابین مدیرکل ایثارگران وزارت ومدیرعامل کانون سنگر سازان بی سنگر مرکز در خصوص ارتقاءکیفیت همکاری این دو نهاد و راهبردهای فرهنگی، اجتماعی و ... در جهت اهداف کانون و خدمات هرچه بهتر به ایثارگران جهادگر اعم ازخانواده معظم شهدا ،جانبازان ،اسرا و رزمندگان سخن گفت .

در پایان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان با تبریک انتصاب آقای فتاحی به عنوان مدیرعامل کانون سنگر سازان کاشان ، ضمن ارائه راهکارها قول هرگونه همکاری و مساعدت از سوی آن مدیریت به منظور پیشبرد اهداف آن کانون را دادند   . 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.