چاپ این صفحه

جلسه هیئت مدیره کانون سنگر سازان کاشان

جلسه هیئت مدیره کانون سنگر سازان بی سنگر کاشان با حضور اکثریت اعضا و مدیر جهادکشاورزی کاشان در دفتر این کانون تشکیل گردید .

این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز گردید و با قرائت دستور کار جلسه توسط دبیر اجرایی کانون برای حاضرین ادامه یافت ، مهندس مظلومی؛ مدیر جهادکشاورزی این شهرستان، گزارشی از  روند پیگیری های محول شده به در سمت معاونت توسعه منابع سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان و همچنین امور حقوقی و امور ایثارگران این سازمان پیرامون مسائل مربوط به کانون سنگر سازان کاشان را برای حاضرین بیان نمود، سپس آقایان صدوری و درستکار در این زمینه پیشنهادات وراهکارهای خود را مطرح نموده و تصمیماتی نیز در این زمینه ارائه و مصوب گردید .

در این نشست مقرر گردید  تا با نصب تابلو مهمانسرای کانون سنگر سازان در مشهد اردهال، گام اولیه راه اندازی این مهمانسرا جهت رفاه حال شاغلین ، بازنشستگان و ایثارگران جهاد؛ اعم از خانواده های معظم شهدا،جانبازان و رزمندگان  و امورفرهنگی این کانون برداشته شود. در ادامه بحث پر مشغله همترازی فرماندهان و کسر سوابق جبهه رزمندگان جهادگر که موجبات مکدرشدن خاطر ایشان را ایجاد نموده است مطرح و مقررشد تا از طرق مختلف پیشنهادی پیگیری گردد. 

 

 

 

اشتراک این مطلب