جلسه سه شنبه های قرآنی کانون سنگر سازان کاشان یادبود شهیدمرتضی صدقگو

جلسه قرآنی کانون سنگر سازان کاشان در بیست و یکم دیماه 1400 به نام و یاد شهید صدقگو در نمازخانه جهاد کشاورزی کاشان برگزار گردید .

این جلسه قرآنی که همزمان با سا لروز شهادت  جهادگر شهیدمرتضی صدقگو و با حضور فرزند وجمعی از همرزمان ایشان وهمچنین  مدیرو معاونین محترم جهاد کشاورزی کاشان،با ذکرنام ویاد وخاطره وگرامیداشت سالروز شهادت آن شهید گرانقدرآغازشده وصفحاتی چند از کلام وحی توسط حضار محترم قرائت گردید.

 در آیات 23، 24 و  25سوره شعرا رفتارهای فرعون و اطرافیانش با حضرت موسی(ع) و کنش و واکنشهای ایشان را توضیح و تبیین می نماید .

و در پایان با اشاره به کلید واژه ها و  کلمات "و ما رب العالمین " ألاّ تستمعون "" لمجنون"در آیات مورد اشاره، ما را به رفتاهای کفار لجوج و معاند رهنمون می شود .

 صلوات ،فاتحه وهدیه آیات قرائت شده در جلسه قرآنی سه شنبه بیست و یکم دیماه 1400 به روح  مطهر همه شهدا ،شهدای جهادگر و بالاخص شهید مرتضی صدقگو زینت بخش پایانی این جلسه بود . 

 

 

 

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.