باردید کانون سنگر سازان کاشان از خانواده مرحوم رحمت ا... لطیفی

نماینده کانون سنگر سازان کاشان از خانواده مرحوم رحمت ا... لطیفی در روز دوشنبه بیست و سوم فروردین 1400 د رمنزل ایشان بازدید کرد.

در این دیدار که آقای سید حسین یداللهی به همراه پاسدار اکبر لطیفی به منظور تجدید  دیدار و عرض تسلیت حضور خانواده لطیفی تدارک دیده بود؛ به حضور مادر خانواده رسیدند و با ابراز تاسف و تاثر ازاین خبرناگوار، درگذشت ناگهانی فرزند ایشان را خدمت مادر و سایر وابستگان حاضر تسلیت گفتند.

نماینده کانون سنگر سازان کاشان ضمن ابراز همدردی، برای این مادر صبور و سه فرزندش آرزوی سلامتی کرده و با نثار فاتحه و طلب مغفرت برای مرحوم رحمت ا... لطیفی و دو فرزند مرحومش به این دیدار پایان دادند .   

 ابوالفضل لطیفی فرزند مرحوم رحمت ا... لطیفی از اعضای تبعی کانون سنگر سازان کاشان بود که در آغازین روز های نوروز 1400 بطور ناگهانی دار فانی را وداع گفت. پدر خانواده لطیفی، مرحوم رحمت ا... لطیفی از رزمندگان باسابقه  55 ماه و اندی اعزام  به جبهه از جهاد کاشان، صاحب 5 فرزند است.

 

 

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.