چاپ این صفحه

بازدید معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از کانون سنگر سازان کاشان

در روز پنجشنبه  بیست و سوم دیماه 1400 مهندس افیونی معاون نوسعه و منابع  سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و همراهان با همکاران کانون سنگر سازان کاشان در دفتر این کانون دیدار و گفتگو داشتند.  

دراین دیدار که مدیر تعاون و رفاه سازمان جهاد استان اصفهان ، مهندس مظلومی  مدیر جهاد کشاورزی کاشان نیز حضور داشتند سید حسین یداللهی عضو هیئت مدیره کانون ضمن تشکر و خیر مقدم نسبت به حضور آن معاونت و همراهان، گزارشی مختصر از عملکرد، فعالیتها، نقاط قوت ، کم و کاستی ها و پیشنهادات موثردر خصوص تقویت بنیه اعتباری و رفاهی این موسسه مردم نهاد را بیان نمود. مهمترین محورهای این درخواست ها عبارتند از:

1)در خواست جذب و اشتغال به کارخانم راجی (نیروی همکار در کانون سنگر سازان کاشان) در واحد ایثارگران جهاد کشاورزی کاشان با توجه به تجربه همکاری 5 ساله در کانون سنگرسازان کاشان.

2) درخواست تعویض و جایگزین نمودن  وسیله  نقلیه مستهلک شده کانون سنگر سازان کاشان .

3) درخواست تامین و تخصیص یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه پرینتر مورد نیاز جهت تسهیل در انجام امور مربوط به ایثارگران و رزمندگان جهادگر کاشان و آران و بیدگل .

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان طی نظر مثبت به جهت همراهی و مساعدت این کانون، پشنهاد کرد درخواست های بیان شده به صورت مکتوب ارسال گردد تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

 

 

 

 

اشتراک این مطلب