مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون کاشان

 

مراسم بزرگداشت و شام غریبان شیرمرد دلیر اسلام ؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی ودیگر همرزمان شهیدش، بعد از نماز مغرب و عشای روز سه شنبه 17 دیماه 98 ،باحضور جمعی از مدیران، کارکنان و سنگر سازان بی سنگر به میزبانی کانون سنگر سازان بی سنگر و جهاد کشاورزی کاشان درسالن شهدای جهادگر این شهرستان برگزار گردید.

جلسه هفتگی تفسیر قرآن کانون سنگر سازان کاشان ، در رثای سردار مدافعان حرم اهل بیت و دیگر همرزمان شهید ایشان معطر به نام و یاد آن دست پرورده حضرت حق ، که خود خونبهای دلدادگیش شد ، با آیاتی متناسب با حال و هوای این مجلس آغاز گردیده و ضمن تفسیر آن آیات، به بیان خصال مومنان و پایبندی ایشان به عهد الهی و خودسازی برای خدا پرداخته، که ثمری کمتراز خریدارش خدا باشد نخواهد داشت ...

در ادامه یکی از رزمندگان دوران دفاع به بیان  خاطره ای از سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در آن دوران مقدس پرداخته و مرثیه سرایی با نوای مداح اهل بیت آقای افشاری در فراق جانسوز آن سردارمخلص  و بی ریا ، بخش دیگر این مراسم گردید.

هدیه صلوات ونثار فاتحه به روح بلند سردار سر بلند" حاج قاسم سلیمانی" و دیگر فدائیان راه حق و حقیقت ،پایان بخش این مراسم بود.  

 

 

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.