دیدار مدیران جهادکاشان و نماینده کانون سنگر سازان با امام جمعه کاشان

مدیر جهادکشاورزی و نماینده کانون سنگر سازان شهرستان کاشان طی برنامه قبلی با آیت ا... سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

این دیدارکه با حضور مجموعه مدیران جهادکشاورزی و نماینده کانون سنگر سازان کاشان در حضور  آیت ا...سلیمانی تشکیل گردیده بود با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز گردید. درابتدای این دیدار مهندس مظلومی (مدیر جهاد کشاورزی کاشان) ضمن تبریک سال جدید، به معرفی همراهان حاضر در جلسه پرداخته و مدیران زیرمجموعه جهاد نیز ،گزارشی مختصر از عملکرد یکساله حوزه کاری خود را بیان نمودند و در ادامه سیدحسین یداللهی،  دبیر اجرایی کانون سنگرسازان کاشان نیز با تبریک سال نو و اعیاد مبارک شعبانیه به ارائه گزارش نسبتاً مفصلی ازاهداف تشکیل این کانون، تعداد اعضا، حوزه فعالیت ، اقدامات و عملکرد های کلی و جرئی و خدمات این کانون به رزمندگان دو  شهرستان کاشان و آران و بیدگل در سال 99  پرداخت.

پس از بیان گزارشات مدیران زیرمجموعه جهادکشاورزی و کانون سنگر سازان، آیت ا... سلیمانی ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو و خداقوت  حضور میهمانان ، حاضرین را به فعالیت های خوب و سازنده و تلاش در گره گشایی و رفع مشکلات مردم در ضمن رعایت و حفظ  حق و حقوق بیت المال رهنمود کرده و استعانت  الهی در خصوص رعایت حقوق مردم و بیت المال رابرای خود و همه خدمتگزاران به  مردم خواستار شد.  

 

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.