جلسه هیئت مدیره کانون سنگر سازان کاشان

جلسه هیئت مدیره کانون سنگر سازان کاشان ،همزمان با چهارمین روز از ایام دهه فجر در 16 بهمن ماه 99  و باحضور اعضای هیئت مدیره ،دردفتر این کانون برگزار گردید.

جلسه هیئت مدیره شانزدهم بهمن 99 کانون سنگر سازان کاشان در ساعت13و با تلاوت آیات نورانی کلام وحی آغاز گردید، دبیر اجرایی کانون ضمن تبریک چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره هزاران شهید انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی داشت. در ابتدا، سرکارخانم اشنویی گزارشی مختصر از بارگزاری اطلاعات پروژه اردوگاه اردهال را حضور اعضای هیئت مدیره ارائه نمود وسپس دبیر اجرایی کانون  به گزارش اجمالی از امور اجرایی کانون پرداخته که پس از طرح وبحث پیرامون موضوعات مختلف در دست اقدام کانون ،مصوبات این جلسه به شرح ذیل عنوان گردید:

  • مقرر شد پیرو پذیره نویسی یکماهه سهامداران شرکت نصر سپهر اصفهان درپروژه جدید این شرکت توسط کانون سنگر سازان کاشان،دبیر اجرایی کانون با مدیران شرکت نصراصفهان در رابطه با تنظیم قراردادی بدین منظورصحبت نموده تا حقی از کانون ضایع نگردد.
  • پیرامون موضوع واگذاری ساختمان مرکز ترویج درمشهد اردهال به کانون و بررسی قرارداد امور حقوقی جهاد استان اصفهان دراین زمینه توسط اعضای هیئت مدیره ،که به اتفاق نظر اعضاء اعلام نمودند که این قرارداد یکطرفه منظور شده و از طرف کانون قابل اجرا نمی باشد اما در صورت تعمیرات وتکمیل و تجهیز ساختمان توسط استان و واگذاری اختیارات کامل به کانون این همکاری ادامه خواهد یافت .
  • مقرر شد تاریخ برگزاری مجمع کانون سنگر سازان کاشان طی 20 روز آینده معین و مشخص گردد.
  • مقرر شد دبیر اجرایی کانون جهت پایدارنمودن تسهیلات کانون جلسه ای با آقایان دکتر حسینی  مکارم و نجارزاده و اعضای هیئت مدیره کانون برگزار نماید.
  • مقرر شد جهت کمک به رزمندگان و جهادگران معسر با صلاحدید مدیرعامل و دبیر اجرایی کانون بودجه ای اختصاصی در نظر گرفته شود .
  • مقرر شد جهت نامگذاری خیابانها و میادین اصلی شهرستان به نام شهدای جهاد به کمیته نامگذاری شهرداری،شورای شهر و بنیاد شهید کاشان اقدامات لازم صورت پذیرد .

جلسه فوق پس از بحث و تبادل نظرهای گوناگون درخصوص موضوعات مطرح شده، در ساعت 17 با صلوات بر محمد و ال محمد به پایان رسید .

 

 

 

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.