پیام تسلیت کانون سنگرسازان بی سنگر به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

کانون سنگرسازان بی سنگر با صدور پیامی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: «مسئولیت دیگری از جانب پدر معنوی خود داشتیم که چند ماه قبل‏تر ما را «فرزندان عزیز جهادی ام» نامیده بود و می دانستیم که وظیفه انتخاب و ساخت محل خاکسپاری پدر با فرزندان است. پس دست به دست هم دادیم تا محلی در خور شان مقامش بیابیم و بسازیم و امیدواریم که در این ماموریت هم رو سفید بوده باشیم.»
متن این پیام به شرح ذیل است:

ملت شریف و گرامی ایران
سلام علیکم
نیمه خرداد ماه در تقویم ایران اسلامی از جایگاهی ویژه برخوردار شده است تا آنجا که به قول حضرتش «انتظار فرج از نیمه خرداد کشیم».
آری! 15 خرداد ماه سال 1342 ملت ایران با نفس کبیریایی و دم مسیحایی عارفی بی بدیل و فقیه ‏ای کم نظیر پای بر عرصه مبارزه با اهریمنی نهاد که جزء تباه و فساد دستاورد دیگری نداشت. ایرانیان چنان استوار در برابر این اهریمن ایستادند که تبلور «صفا کانهم بنیان مرصوص» شدند و از هیچ تلاشی برای احیاء دین مقدسشان کوتاهی نکردند؛ وعده الهی «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» رفیق راهشان شد و مزه شیرین «فَلا غالِبَ لَکُم» را چشیدند.
چند سالی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که وارد عرصه جنگی نابرابر شدند و بعد از پایان جنگ مشغول بازسازی کشور بودند که در نیمه خرداد دیگری در سال 1368 شنیدند: «بسم الله الرحمن الرحیم. انالله و انا الیه راجعون. روح بلند پیشوای آزادگان و رهبر مسلمانان جهان، حضرت امام خمینی به ملکوت اعلی پیوست».
اما ما جهادگران جهاد سازندگی که همگام با مردم با شعار «همه با هم» آمده بودیم تا در لبیک به «باید متوسل بشویم به مردم»؛ ایران اسلامی شده‏ مان را بسازیم و با آغاز دفاع مقدس «رکن سوم» شدیم و در کنار آحاد ملت دفاعی جانانه کردیم تا برای اولین بار در یک جنگ حتی یک وجب از خاکمان را ندهیم، مسئولیت دیگری از جانب پدر معنوی خود داشتیم که چند ماه قبل‏تر ما را «فرزندان عزیز جهادی ام» نامیده بود و می دانستیم که وظیفه انتخاب و ساخت محل خاکسپاری پدر با فرزندان است. پس دست به دست هم دادیم تا محلی در خور شان مقامش بیابیم و بسازیم و امیدواریم که در این ماموریت هم رو سفید بوده باشیم.
و بعد از آن، از اولین گروه‏هایی بودیم که دست در دست نائبش حضرت آیت الله العظمی خامنه ‏ای(حفظه الله) نهادیم و بیعت کردیم و به ایشان اطمینان خاطر دادیم که در راه سخت ولایتمداری گامی پس نخواهیم کشید.
اینک، در سی و دومین سالگرد عروج آن پیرفرزانه و آغاز ولایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با صدایی رسا اعلام می داریم «اماما! هستیم بر آن عهد که بستیم» تا جهانیان بدانند با تمام موانع و مشکلاتی که داریم، ذره ای از آرمان های انقلاب و امام عزیزمان پا پس نکشیده‏ ایم و «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و رجاء واثق داریم که ان شاء الله پرچم انقلابمان را به دستان بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) بدهیم.
در پایان مجددا به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران سالروز عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض می نماییم و برای نائب بر حقش طول عمر با عزت از درگاه ایزد لایزال خواهانیم.

کانون سنگرسازان بی‏سنگر

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.