چاپ این صفحه

مراسم گرامیداشت شهید حاج عباس پورش همدانی در یادمان شهدای جهاد در بوالحسن برگزار می گردد

در جلسه ای با حضور سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و مسئول یادمان و رسانه ی این ستاد در مورخه دوشنبه ۴۰۱/۱/۲۲ مقرر شد همزمان با سالگرد شهادت سردار جهادگر شهید حاج عباس پورش همدانی مراسمی در یادمان شهدای جهادگر بوالحسن برگزار گردد.
در این جلسه که با حضور آقایان دلگرم و روحی از کانون همدان، معاون فرهنگی کانون سنگر سازان بی سنگر ، معاون فرهنگی اداره کل ایثارگران، مسئول دفتر ترویج فرهنگ جهادی کانون و مسئول راهیان نور اداره کل ایثارگران برگزار شد؛ پیرامون برگزاری مراسم راهیان نور در یادمان بوالحسن در شمالغرب همزمان با سالروز شهادت جهادگر شهید حاج عباس پورش همدانی تبادل نظر و هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.
دبیر ستاد مرکزی راهیان اظهار امید واری کرد که مراسم مذکور به نحوشایسته برگزار گردد و آمادگی این ستاد برای همکاری کامل در این خصوص را اعلام کرد.
سردار ادیبی سپس با هماهنگ نمودن بخش های مرتبط با موضوع در ستاد و مجریان برنامه، از آنان خواست تا با هماهنگی کامل با کانون سنگر سازان بی سنگر زمینه اجرای هر چه با شکوه تر این مراسم را به وجود آورند.
در این جلسه در خصوص فعالیت های کانون سنگر سازان در ارتباط با حرکت های فرهنگی پویا و اثر گذار و تبیین کننده نقش جهاد در جنگ و بازشناسی و ترویج فرهنگ جهادی نیز بحث و تبادل نظر گردید.
لازم به ذکر است سردار جهادگر شهید حاج عباس پورش همدانی در سال 1401 به عنوان شهید شاخص راهیان نور معرفی گردیده است.

اشتراک این مطلب