چاپ این صفحه

پیام تسلیت معاون پارلمانی رئیس جمهور به مناسبت درگذشت حسینعلی عظیمی

دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت مهندس عظیمی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت سنگرسازان بی سنگر، متن پیام دکتر حسینعلی امیری معاون امورمجلس رئیس جمهور به شرح زیر است: 
 

بسمه تعالی
 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 
خبر کوتاه بود «مهندس حسینعلی عظیمی به یاران شهیدش پیوست» اما بسیار محزون کننده
سال های زیادی است ایشان را به تعهد، تخصص، تهذیب نفس، تلاش، ایمان، اخلاص و با روحیه به واقع جهادی می شناسم. در تواضع و فروتنی مثال زدنی بود. در اخلاص کم نظیر، در بین دوستان احترام ویژه ای داشت، حقیقتا یک جهاد گر به معنای واقعی کلمه بود . از استانداری هرمزگان تا سال های متمادی در جهاد سازندگی  ومهندسی جنگ در دوره دفاع مقدس و پس از آن مسئولیت پذیری همراه با اعتقاد و اخلاص، وی را به الگویی برای کسانی که او را می شناختند تبدیل کرده بود. با وصف گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی وی هنوز حال و هوای سال های اوایل انقلاب و تاسیس جهاد سازندگی را در خود حفظ کرده بود.
با وصف اینکه سال ها با بیماری دست و پنجه نرم می کرد اما هیچگاه عشق او به خدمت به مردم و کشور کم نشد. مهندس عظیمی آسمانی بود، آسمانی زیست و آسمانی شد.
اینجانب این مصیبت دردناک و غم انگیز را به همسر و فرزندان و خانواده و بازماندگان معزز آن برادر مومن و متقی و دوستان جهادی و سنگرسازان بی سنگر تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان جل و اعلاء علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده و اجر جزیل و صبر  جمیل برای بازماندگان مسالت دارم.
 

حسینعلی امیری
معاون امورمجلس رئیس جمهور

 

آخرین اصلاح در تاریخ 04/02/1399

اشتراک این مطلب