چاپ این صفحه

دیدار مدیرعامل و اعضای کارگروه فرهنگی، اجتماعی کانون سنگرسازان بی سنگر با جهادگر پیشکسوت حاج محمود توبا

ظهر روز چهارشنبه 5 بهمن 1401 مدیرعامل و جمعی از اعضای کارگروه فرهنگی، اجتماعی کانون سنگرسازان بی سنگر با حضور در منزل جهادگر پیشکسوت حاج محمود توبا با وی دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار صمیمی پیرو تصمیم اخیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی در دوره جدید هیأت مدیره، مبنی بر به جریان انداختن مجدد «برنامه های دیدار و اطلاع گیری از وضعیت اعضای کانون در مرکز»، و به منظور هم اندیشی و استفاده از ظرفیت های پیشکسوتانی چون حاج آقای توبا در برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر این برنامه و استمداد کمک به کارگروه صورت گرفت و تصمیمات خوبی در این نشست اتخاذ شد.
لازم به ذکر است جبران انقطاعی که تا حدی طی سال های اخیر بین کانون و برخی از اعضاء (به دلیل شرایط کرونا، گسترش ارتباطات مجازی و برخی مسائل دیگر) اتفاق افتاده، از اهداف کانون و کارگروه فرهنگی، اجتماعی در این زمینه است. که البته کانون در این باره تاکنون نیز برنامه های متنوعی را همچون برگزاری اردوی راهیان نور، اجلاسیه فرماندهان، برپایی هیأت شهدا و... طی سال جاری اجرایی نموده، لکن آنها را کافی نمی داند.
برقراری ارتباط فرد به فرد با اعضاء با 4 منظور: احوالپرسی، جلب مشارکت و ارتباط بیشتر، اطلاع یابی از وضعیت و کشف مشکلات احتمالی آنان و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، از اهداف کارگروه فرهنگی و اجتماعی در گام اول اقداماتش در این سرفصل است.

اشتراک این مطلب