چاپ این صفحه

بیانیه کانون سنگرسازان بی سنگر در محکومیت اقدام رییس جمهور فرانسه

کانون سنگرسازان بی سنگر با صدور بیانیه ای اقدام رییس جمهور و نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس رسول الله الاعظم را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه کانون سنگرسازان بی سنگر در محکومیت اقدام فرانسه در اهانت به ساحت مقدس رسول الله الاعظم(ص):
اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَبارِكْ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَتَحَنَّنْ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَسَلِّمْ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ كَأَ فْضَلِ ما صَلَّيْتَ وَبَارَكْتَ وَتَرَحَّمْتَ وَتَحَنَّنْتَ وَسَلَّمْتَ عَلىٰ إِبْراهِيمَ وَآلِ إِبْراهِيمَ
ملت بزرگ اسلام
امروزه با عیان شدن پوچ و خالی بودن وعده های دنیای استکبار و غرب در ارائه برنامه ‏های مدیریت جهانی و جوامع انسانی، روز به روز گرایش به اسلام افزایش می ‏یابد و وعده الهی «وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا» در حال تحقق است.
سران مستاصل غرب بعد از شکست پروژه ‏های «ارائه نمایش کاریکاتوری» و «خشن» از دین مبین اسلام، این بار با بازنشر کاریکاتوری موهن توسط نشریه سخیف و بی ارزش شارلی ابدو سعی نمودند که پروژه ‏ای جدید از این اسلام ستیزی را به نمایش بگذارند؛ و رییس‏ جمهور نابخرد و نادان فرانسه با پنهان شدن پشت عناوینی مانند «آزادی بیان» و «حقوق بشر» تلاشی کودکانه برای تنش‏ زایی در جوامع نموده است.
این فاجعه نتیجه جاهلیت مدرنی است که دنیای صهیونیست با آن دولتمردان فرانسوی را تحت سیطره خود در آورده و نتیجه‏ ای جز شبیه‌تر شدن به جوامع غیرانسانی نداشته است.
اما مشخص و مبرهن است که این اقدام آن هم در آستانه میلاد مبارک رسول ‏الله ‏الاعظم(ص) و «هفته وحدت» موجب اتحاد و یکدستگی بیشتر در دنیای اسلام شده و یادآور وعده ‏ای دیگر از خداوند متعال است که «وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ».
کانون سنگرسازان بی سنگر ضمن محکوم نمودن این حرکت شنیع اعلام می‏ دارد در کنار ملت مسلمان و فداییان پیامبر اعظم(ص) برای دفاع از ساحت مقدس و آرمان های حضرتش(ص) آماده و مهیای استفاده از تمامی ظرفیت ‏های دین مبین اسلام برای به رخ کشیدن قدرت لایزال این دین مبارک است و به رییس جمهور فرانسه که این روزها با حرکات خود حتی اندک آبروی روسای پیش از خود را نیز به خطر انداخته یادآور می شود:
چراغی را که ایزد بر فروزد
گر ابله پف کند ریشش بسوزد

أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ
کانون سنگرسازان بی سنگر

اشتراک این مطلب