پیام تسلیت کانون سنگرسازان بی‏سنگر به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل(ره)

کانون سنگرسازان بی سنگر با صدور پیامی، سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) را تسلیت گفت.

«يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي»

ملت شریف و عزیز ایران اسلامی

سلام و درود خدا بر شما

33 سال از فراغ یار گذشت. 33 سال از دوری رهبری گذشت که با تاسی از جد شهیدش، در 15 خرداد 1342 پرچم مبارزه با طاغوت و ظلم و ستم پهلوی و استکبار جهانی را برافراشت.

سی و سه سال از ایام غمباری گذشت که ما «فرزندان عزیز جهادی» روح خدا با چشمانی اشکبار و ناله های جانگداز هجرت یار «روح الله الموسوی الخمینی» را همچون سایر اقشار ملت در مکانی در نزدیکی دوستان و همرزمان آسمانی شده‏مان به خاک سپردیم، تا این قطعه از زمین ایران اسلامی جایگاهی شود برای «اي روح آرام يافته، به سوي پروردگار بازگرد در حالي كه هم تو از او خشنودي و هم او از تو خشنود است، پس در سلك بندگانم در‌آي، و در بهشتم وارد شو».

ما سنگرسازان بی سنگر دوران دفاع مقدس به خوبی می دانیم که حل بسیاری از مشکلات این کشور در طول تاریخ، مدیون کرامات «شمس الشموس، امام الرئوف، امام رضا(ع)» بوده و هست و در این دهه کرامت که همزمان با سالگرد ارتحال خمینی کبیر(ره) شده است، اعلام می داریم که به احدی اجازه نخواهیم داد که حتی ذره ای به این خط قرمزمان نزدیک شود. همچنین به جد معتقدیم سربلندی ملت ایران در عبور از همه فشارها، تحریم ها و نیز پیشرفت و اقتدار کشور در عرصه های گوناگون، حاصل اصل ولایت فقیه، مردم سالاری دینی و وحدت کلمه است که ملت شریفمان در تمامی این سال ها حفظ نموده اند و به خوبی می دانند که «عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی». پس یک بار دیگر اعلام می کنیم که «اماما! هستیم بر آن عهد که بستیم.»

در پایان مجددا به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران سالروز عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض می نماییم و برای نائب بر حقش طول عمر با عزت از درگاه ایزد لایزال خواهانیم.

کانون سنگرسازان بی‏سنگر

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.