چاپ این صفحه

آیت الله ربانی: من به جهادگران جهاد سازندگی اعتقاد قلبی دارم و معتقدم بایستی از این عزیزان در سطوح مختلف استفاده کنیم

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سی و سومین جلسه شورای هماهنگی کانون سنگرسازان بی سنگر کشور گفت: من به جهادگران جهاد سازندگی اعتقاد قلبی دارم و معتقدم بایستی از این عزیزان در سطوح مختلف استفاده کنیم.
آیت الله ربانی افزود: شما به درستی گلایه دارید و به حق هم بایستی از این ظرفیت عظیم بهتر از این استفاده بشود. شاید علت آن هم این است که ساز و کار مناسبی برای این موضوع دیده نشده است. البته این مشکل مختص شما نیست. برخی دیگر از قسمت های وزارت جهاد کشاورزی نیز با این مشکل مواجه هستند. ما بایستی با کمک هم این معضلات را بر طرف کنیم و آنها را دنبال کنیم.
وی با بیان اینکه اینگونه نشست ها بسیار مهم است و بایستی ادامه یابد تصریح کرد: این جلسات باعث امیدواری بیشتر اعضاء می شود و من از عزیزان می خواهم این جلسات را با جدیت پیگیری کنند. این از عواملی است که می تواند کاستی ها را جبران کند.
آیت الله ربانی با اشاره به لزوم پیگیری ها افزود: ما با جدیت در پیگیری می توانیم سایر قسمت ها را هم به حرکت در آوریم و این می تواند از سایر نتایج این جلسات باشد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه گفت: شما بر اساس وظایف و ماموریت خدایی وارد این حوزه شدید، الان هم در انجام وظایف منتظر مسئولین اجرایی نباشید. اگر ما برای خدا کار کنیم، خدا هم یاری و نصرتش را نصیبمان خواهد کرد. ما اگر منتظر تصمیم بعضی از مسئولین باشیم، شاید کار لازم و ضروری را انجام ندهیم. البته من می دانم در آن روزگار سخت هم بدون نیاز به تصمیم مسئولین وارد فعالیت شدید و برای رضای خدا کار کردید. الان هم به شکلی همان دوران سخت است.
آیت الله ربانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگرساز بی سنگر گفت: من اگر بگویم شرایط امروز همانند شرایط ابتدای انقلاب سخت است، سخن گزافی نگفته ام. امروز هم مشکلات بسیاری داریم، که فقط شکل آن با دوران ابتدای انقلاب تفاوت کرده است. تمام نیروهای دشمن برای شکستن ایران دست به دست هم داده اند و بسیج شده اند به برخی از نیروهای ضد انقلاب جان تازه ای داده شده است و البته ابزاری هم در دست دارند، که آن روزها نداشتند.
وی در پایان تصریح کرد: در این روزها جهاد تبیین بسیار مهم است و به دوش همه ماست که به این فرمایش مقام معظم رهبری لبیک بگوییم. الحمدالله پیشرفت های زیادی داشته ایم که نیاز است بگوییم. شما عزیزان بایستی در برنامه های مختلف حضور یابید و با تبیین تلاش هایتان موجب دلگرمی و امید جامعه شوید.
لازم به ذکر است در ابتدای سخنرانی ایشان، محمد صدوری مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر در سخنانی از عدم همراهی لازم و کافی مسئولین وزارتخانه با کانون های سراسر کشور ابراز گله کرد و برخی از مدیران کانون ها به بیان مشکلات و موانع کانون ها در راه ارائه خدمات هر چه بهتر پرداختند.

اشتراک این مطلب