ارتباط با کانون سنگرسازان بی سنگر از بهترین دوران عمرم است

پس از آشنایی با مرحوم مهندس عظیمی از سال 86 با کانون سنگرسازان بی سنگر ارتباط دارم و از بهترین دوران عمرم است.

دکتر روح الله ایزدخواه نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه 380 هیئت مدیره کانون سنگرسازان بی سنگر ضمن بیان این مطلب افزود: در مجلس شورای اسلامی در حال تهیه طرحی برای احیای جهاد سازندگی هستیم.

ایزدخواه تصریح کرد: جناب حجت الاسلام تقوی نیز با همراهی برخی از عزیزان تلاش هایی در این زمینه انجام داده اند که آن را هم در اختیار ما قرار داده اند و مقرر شده است که ما پیگیری کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در بحث احیای جهاد باید مراقبت کنیم که قرائت دیگری از این موضوع نشود و بحث منحرف نشود. از کانون سنگرسازان بی سنگر هم با توجه به سابقه ای که در این موضوع دارند درخواست می کنم با تشکیل کارگروهی ما را در این راه همراهی کنند.

وی افزود: در مورد تعین ردیف بودجه برای کانون نیز پیشنهاد مکتوب به مجلس ارائه داده ام و سعی می کنم تا ان شاء ا... در کمیسیون تلفیق نیز به تصویب برسد.

دکتر ایزدخواه در پایان تصریح کرد: تلاش می کنیم تا با هماهنگی وزارتخانه، مشکلات پیش روی ایثارگران جهاد را مرتفع نمایند.

 

آخرین اصلاح در تاریخ 15/10/1399

اشتراک این مطلب

دیدگاه1

  • لینک نظر بنی اسدی

    بنی اسدی

    29/10/1399

    با سلام و احترام، دیدار با نماینده مجلس شورای اسلامی و خبرهای خوب ایشان بویژه در زمینه پیگیری برای ردیف بودجه برای کانون سنگرسازان موجب تشکراست. انشاءالله موفق باشند.

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.