فراخوان واریز وجه مشارکت در پروژه خرید زمین نظام آباد

شرکت تعاونی مسکن نوید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با صدور فراخوان، از افرادی که نسبت به ثبت نام در خرید زمین موسوم به نظام آباد ثبت نام نموده اند درخواست کرد تا نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

محمود قلعه نوئی رییس هیئت مدیره تعاونی مسن نوید توسعه با بیان اینکه متراژ زمین حدود 14هزار متر مربع و دارای سند مالکیت شش دانگ متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است اعلام کرد: قیمت این زمین حدود 80 میلیارد تومان است که قابل واگذاری 2680 سهم و هر سهم معادل 30 میلیون تومان است.

متن این فراخوان بدین شرح است:

فراخوان واریز وجه مشارکت در پروژه خرید زمین نظام آباد

 با توجه به اطلاع رسانی انجام شده طی فراخوان های قبلی در اسفند سال گذشته و استقبال مناسب همکاران شاغل و بازنشستگان ستاد وزارت و تعدادی از سازمانها ، شرکتها و موسسات وابسته برای مشارکت در پروژه مذکور، بدینوسیله اطلاعات زمین و چگونگی واریز وجه و مشارکت بشرح ذیل اعلام می گردد:

 الف-اطلاعات مربوط به پروژه:

 ۱-متراژ زمین حدودا ۱۴ هزار مترمربع و دارای سند مالکیت شش دانگ متعلق به وزارت جهاد کشاورزی

 ۲-قابلیت ساخت حدود ۲۰۰ واحد مسکونی بعلاوه متراژ قابل توجهی تجاری،اداری و خدماتی

 ۳-قیمت زمین ۸۰ میلیارد تومان

 ۴-تعداد سهام قابل واگذاری۲۶۸۰ سهم و هر سهم معادل ۳۰ میلیون تومان

 ۵-امکان خرید از یک تا ده سهم بر اساس توان مالی متقاضیان

 

ب-نحوه واریز وجه

 ۱-سی درصد(۳۰%) مبلغ هر سهم بصورت نقد و هفتاد درصد(۷۰%) باقی مانده طی یکسال و در اقساط دو ماهه که نحوه دریافت آن پس از مرحله واریز نقدی اطلاع رسانی خواهد شد.

 مثال: مبلغ نقدی یک سهم ۹ میلیون تومان و برای ده سهم ۹۰میلیون تومان می باشد.

 

 ۲-پرداخت مبلغ اولیه به یکی از روشهای زیر قابل انجام است:

 (الف) واریز به حساب تعاونی به شماره ۷۸۲۷۵۴۵۲۶ نزد بانک کشاورزی شعبه وزارت جهاد کشاورزی کد ۱۱۱۸ و شماره شبا ۹۷۰۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۸۲۷۵۴۵۲۶IR (ب) واریز از طریق دستگاه کارت خوان مستقر در دفتر تعاونی به آدرس ساختمان قدیم وزارت جهاد کشاورزی –ساختمان شماره ۴ طبقه اول (ج)-ارائه چک به تاریخ روز به حسابداری تعاونی به آدرس فوق

 

ج-زمان واریز وجه:

 زمان واریز وجه از تاریخ ۹۹/۴/۲ لغایت ۹۹/۴/۱۴ تعیین گردیده است لذا افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند و همچنین متقاضیان جدید می توانند در مهلت مذکور نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نمایند.

 

نکته مهم: در صورتیکه در این مرحله تمام سهام به فروش نرسد در مراحل بعدی بر اساس تصمیمات جدید هیئت مدیره خواهد بود و لذا توصیه می شود متقاضیان در مرحله اول مشارکت نمایند.

 د- در صورت نیاز با شماره های ۴۳۵۴۲۰۹۲ و ۸۶۰۳۵۶۱۶ تماس و یا با مراجعه به سایت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی به آدرس www.dhrd.maj.irبخش مسکن اطلاعات قابل رویت می باشد.

 

                                                                                محمود قلعه نوئی

                                                                               رئیس هیئت مدیره

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.