فراخوان مشارکت در پروژه مسکونی، تجاری و اداری نظام آباد

همکاران محترم شاغل در ستاد وزارت جهاد کشاورزی

 

با سلام ؛

 

به اطلاع کلیه همکاران ستاد وزارت(شاغلین و بازنشستگان) می رساند ؛ شرکت تعاونی مسکن نوید توسعه در نظر دارد نسبت به خرید زمین موسوم به انبار نظام آباد متعلق به وزارت جهاد کشاورزی با مشخصات و شرایط ذیل اقدام نماید لذا متقاضیان محترم می توانند در پروژه شرکت نمایند:

۱- متراژ زمین: حدود ۱۴ هزار متر مربع با کاربری : مسکونی،تجاری،اداری و خدماتی پس از ارائه طرح و تصویب در کمیسیون ماده ۵

۳- قیمت زمین حدود ۷۲ میلیارد تومان

۳- نحوه پرداخت :۴۰% از قیمت کل بصورت نقد و ۶۰ % مابقی بمدت ۱ سال و طی ۶ قسط ۲ ماهه

۴- نحوه سرمایه گذاری کارکنان و چگونگی پرداخت بهای زمین:

کل ارزش زمین تبدیل به ۱۴۰۰ سهم و هر سهم ۵۲ میلیون تومان ارزش گذاری شده است لذا هر یک از همکاران می توانند از یک سهم تا پنج سهم خریداری نمایند.

تبصره: در صورت استقبال از پروژه سقف واگذاری تعداد سهام کاهش خواهد یافت.

۴-۱- متقاضیان می بایستی آمادگی پرداخت ۴۰% هر سهم خریداری شده را هنگام عقد قرارداد (اسفند۹۸)داشته باشند.

۴-۲- بعد از خرید زمین و انتقال آن به تعاونی تصمیم گیری در خصوص فروش، ساخت و ..... بعهده هیات مدیره خواهد بود که در زمان مقتضی به اطلاع مشارکت کنندگان خواهد رسید.

۵- تاریخ ثبت نام : از تاریخ فراخوان لغایت پایان وقت شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ می باشد .

۶- مدارک ثبت نام: تصویر حکم کارگزینی-آخرین فیش حقوقی-شناسنامه و کارت ملی به همراه یک فقره چک معادل ارزش یک سهم (پانصد میلیون ریال در قالب تضمین مشارکت)

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.