دعوت کانون سنگرسازان بی سنگر از عموم ملت شریف ایران برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم

کانون سنگرسازان بی سنگر با صدور بیانیه ای از عموم ملت شریف ایران برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ

مردم شریف و عزیز ایران اسلامی

پس از سال ها مبارزه و مجاهدت برای سرنگونی حکومت دیکتاتوری و تاسیس حکومتی بر مبنای رای و نظر مردم، خداوند این نعمت را نصیبمان کرد و برای اولین بار در طول تاریخ ایران عزیزمان، نظام جمهوری اسلامی برخاسته از مردمسالاری دینی شکل گرفت و با مدد از ذات اقدس الهی، چند روز پیش چهل و یکمین سالگرد پیروزیش را جشن گرفتیم.

همگان به خوبی آگاهیم که برای حفظ کیان ایران اسلامی چه حوادث تلخ و شیرینی را پیش رو گذاشتیم که دفاع مقدس هشت ساله مان یکی از بزرگترین حوادثی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و نیک می دانیم که «ما برای آنکه ایران، گوهری تابان شود، خون دلها خورده ایم ... رنج دوران برده ایم».

اینک و در آغاز چهل و دومین سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و بار دیگر فرصتی به وجود آمد تا با حضور گسترده براقتدار و عزت کشورمان بیفزاییم، و با انتخابی صحیح از مشکلات بکاهیم و فردای بهتری را برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم.

کانون سنگرسازان بی سنگر در این برهه از زمان که سرنوشت آینده کشور گره در انتخابمان خورده است با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و لزوم استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت های فراوان کشورمان، از عموم ملت شریف ایران اسلامی به ویژه ایثارگران معظم و خانواده هایشان دعوت می نماید تا با حضور حماسی در انتخابات 2 اسفند ماه 1398 برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران سرافراز رقم بزنند و با انتخاب افرادی صالح، مومن و متخصص شاهد شکل گیری مجلسی مقتدر با روحیه ای انقلابی و عدالتخواه باشیم.

سرافرازی ایران اسلامی و شما هموطنان عزیزمان را درگاه ایزد لایزال خواستاریم.

کانون سنگرسازان بی سنگر»

اشتراک این مطلب

دیدگاه1

  • لینک نظر علی اصغر کریمی

    علی اصغر کریمی

    02/07/1399

    امید است مجلس 11 با تغییر قانون برنامه بودجه و نظام فنی اجرایی کشور - قانون مناقصات و .... زمینه روشهای اجرایی کار به شیوه جهادی را فراهم نماید .ان شاءالله

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.