چاپ این صفحه

دعوت کانون سنگرسازان بی سنگر از آحاد هموطنان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه

کانون سنگرسازان بی سنگر با صدور بیانیه ای آحاد هموطنان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت نمود.

متن این بیانیه بدین شرح است:
«ملت شریف و حماسه ساز ایران اسلامی؛
سلام و درود خدا بر شما؛
چهل و یک سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشت. انقلابی که برخاسته از اراده واقعی مردم و رهبری بصیر و خداجویانه رهبر فقید انقلاب امام خمینی(ره) بود. در طول این سالیان تجارب تلخ و شیرینی را تجربه کردیم؛ تجربه هشت سال دفاع مقدس ملت ایران از هر دین و قومیتی که با وحدت و یکدلی ملی، و با تقدیم هزاران شهید، ایثارگر، جانباز و آزاده برگ زرینی بر تاریخ ایران اضافه کرد و برای اولین بار در تاریخ این سرزمین حتی یک وجب از خاک کشورمان در جنگ با تمامی دنیا به کشوری دیگر واگذار نشد.
پس از سرگذراندن جنگ، استکبار جهانی که در رویارویی نظامی نتوانست به نیات خود برسد روی به جنگ نابرابر دیگری در حوزه اقتصاد و فرهنگ آورد که ان شاءالله در این نبرد نیز به سختی شکست خواهد خورد و این وعده الهی است که «والعاقبه للمتقین» پیداست که در این جنگ نیز مانند جنگ نظامی ملت شریف و عزیز ایران در این دوران زحماتی را متحمل شده اند که اجر ایشان نزد خداوند متعال محفوظ است ان شاء الله.
اما 22 بهمن امسال یک وجه دیگر هم دارد و آن هم چهلمین روز آسمانی شدن سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» و یاران همراهش است.
ما سنگرسازان بی سنگر دوران دفاع مقدس اعلام می داریم که بر عهدی که پس از انقلاب و با تاسیس جهاد سازندگی با خدا و مردم عزیزمان بستیم ظل منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تا ابد خواهیم بود و از هیچ سعی و تلاشی برای رسیدن به هدف و آرمان های والای انقلاب عزیزمان کوتاهی نخواهیم کرد و از ملت عزیزمان می خواهیم همچون گذشته با حضور میلیونی و فراگیر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه بار دیگر موجب سرافکندگی استکبار جهانی شوند تا آنان بدانند که «ایران قرار است تا ابد ایران بماند».
کانون سنگرسازان بی سنگر»

اشتراک این مطلب