بیانیه کانون سنگرسازان بی سنگر در مورد وعده انتقام سخت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

به دنبال اتفاقات اخیر و شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و وعده #انتقام_سخت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) کانون سنگرسازان بی سنگر (نیروهای پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد) با صدور بیانیه ای به این ندا لبیک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«قُل إنَّما أَعِظُکُم بِواحِدَة أَن تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُردی…؛

[ای پیامبر!] بگو: شما را تنها به یک چیز اندرز می دهم و آن اینکه: دو نفر دو نفر و یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید…» (سوره سباء، آیه 46)

ملت شریف و عزیز ایران اسلامی

به خاطر دارید که پس از پیروزی انقلاب اسلامیمان تعدادی جوان دانشجو و تحصیلکرده با منویات امام خمینی(ره) دور هم جمع شدیم تا خرابی های به جای مانده از دوران ستمشاهی را آباد کنیم و پیر فرزانه انقلاب  نام «جهاد سازندگی» را برایمان به یادگار گذاشتند تا ایرانی که اینک جمهوری اسلامی ایران نامیده می شد را بسازیم.

مدتی از این تلاش نگذشته بود که «صدام حسین بعثی» با حمایت همه جانبه «شیطان بزرگ» دست به تجاوزی همه جانبه به کشورمان زد و ما به ندای هل من ناصر ینصرنی امام و مرادمان خمینی کبیر(ره) پاسخ دادیم و رکن سوم دفاع مقدس را با عنوان «پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد» بر عهده گرفتیم  تا به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب «نقش جهاد سازندگی کمتر از نیروهای نظامی نبوده و نیست.» و این خود دلیلی شد بر اینکه از لسان امام عزیزمان لقب پرافتخار «سنگرسازان بی سنگر» را بگیریم.

بعد از دوران دفاع مقدس با یاد 3300 همرزم شهیدمان، دوباره برای آبادانی کشورمان با تجاربی ارزشمند برگشتیم و شعارمان این بود که «ما می توانیم» و توانستیم با اتکال به ذات لایزال الهی گام های مثبتی را برداریم که خودکفایی در تولید گندم، طرح احیاء 550 هزار هکتاری اراضی خوزستان و ایلام و... تنها نمونه هایی از این تلاش هاست.

اینک نیز به استحضار شما هموطنان عزیزمان می رسانیم که در شرایطی که کمتر از دوران دفاع مقدس نیست، دوشادوش برادران عزیز نظامی مان تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس، با شور و نشاط توام با تجارب گرانسنگ آن دوران و دوران های پس از دفاع، آماده جانفشانی در راه دفاع از ایران همیشه سرافراز و آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم بود و اعتقاد راسخ داریم که «ایران قرار است تا ابد ایران بماند».

و من الله التوفیق

کانون سنگرسازان بی سنگر

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.