مدیر عامل کانون مرکز گزارش فعالیت های این کانون در سال گذشته را تشریح کرد

محمد صدوری مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده کانون گفت: در طی یک سال گذشته هیئت مدیره 26 جلسه برگزار کرده که از این حیث جزء منظم ترین هیئت مدیره های کانون محسوب می گردد که به طور میانگین از 9 نفر اعضا، حداقل 8 نفر در هر جلسه حضور داشته اند.

صدوری با بیان اینکه تاکنون 107 دستور جلسه داشته ایم که 98 مصوبه داشته است افزود: تلاش گسترده ای برای حل مشکلات مالی کانون داشت که با تشکیل کارگروه مالی رسیدگی به موارد صورت گرفت که بخش زیادی از مشکلات برطرف شده است.

وی با اشاره به کاهش هزینه های جاری گفت: بودجه سال 98 یک بودجه شفافی تنظیم شده است.

مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر با اشاره به فعالیت بزرگ و گسترده برای سهامدار نمودن ایثارگران انجام دادند تصریح کرد: در حال تلاش هستیم که حق الزحمه عزیزان را تامین و پرداخت کنیم.

صدوری با اشاره به کارت فعلی عضویت اعضای محترم کانون اشاره کرد: با بانک رسالت در حال رایزنی هستیم که یک طرف آن کارت شناسایی اعضای کانون هست و طرف دیگر آن کارت بانکی اعضای محترم خواهد بود. که اهدافی مانند تکمیل بانک اطلاعات افراد و اعضای محترم، خرید از فروشگاه اینترنتی بانک رسالت به صورت اقساطی، هماهنگی با مجموعه های مختلف برای امور خدماتی و... در کنار این موضوع در حال انجام است.

وی با بیان برخی از فعالیت های فرهنگی کانون اشاره کرد: پایگاه اطلاع رسانی جدیدی طراحی شده است و این امکان برای استان ها به وجود آمده که اخبار و اطلاعات خود را خودشان در این سایت قرار دهند. این موضوعی بود که مدت ها کانون های استان ها درخواست آن را داشتند که امکان آن در سایت قبلی وجود نداشت.

مدیر عامل کانون مرکز در ادامه گفت: در حال رایزنی با بیمه دانا هستیم که افراد بتوانند برای خرید بیمه به صورت اقساطی با معرفی این کانون بودن هیچگونه سود و بهره ای اقدام کنند.

وی با اشاره به موکب کانون در ایام اربعین و آرزوی قبولی این حرکت تصریح کرد: در مورد سیلی که متاسفانه بخش هایی از کشور را درگیر کرد، ورود کردیم و الحمدلله توانستیم با کمک عزیزان، موکب هایی را برپا نماییم.

صدوری افزود: جناب آقای دکتر گلی مشاور محترم وزیر و عضو هیئت مدیره زحمت کشیدند و با بانک کشاورزی رایزنی نمودند، که دستور از رییس بانک هم گرفته شده است و در حال پیگیری برقراری تسهیلات برای ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به جلسه برگزار شده با معاون امور بانکی وزیر اقتصاد افزود: امیدواریم که با رایزنی صورت گرفته تسهیلاتی مناسبی برای ایثارگران در نظر گرفته شود.

صدوری با بیان اینکه امیدواریم با استفاده از بانک اطلاعاتی شرکت های ایثارگری اعضای کانون را به 80 هزار نفر برسانیم گفت: از استان های محترم می خواهیم مجامع خود را به صورت منظم و در موعد قانونی برگزار نمایند تا به مشکلات قانونی برخورد نکنیم.

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.