نشست دورهمی جوانان کانون سنگرسازان بی سنگر

نشست دورهمی جوانان کانون سنگرسازان بی سنگر مرکز روز شنبه 10 اردیبهشت ماه در محل مرکز فرهنگی کانون سنگرسازان بی سنگر برگزار شد.
در این ضیافت صمیمی که به همت دفتر ترویج فرهنگ جهادی کانون و با حضور حدود 80 نفر از جوانان و برخی پیشکسوتان مرتبط با کانون برگزار شد، ابتدا نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین رضایی نیا برگزار شد.
محمد صدوری مدیر عامل کانون در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به حضار به ویژه جوانان، به معرفی کانون و هدف از تشکیل این جلسه پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام رضایی نیا از پیشکسوتان جهاد سازندگی به بیان نکاتی اخلاقی پرداختند و سپس حاضران در این دورهمی از فیض روایتگری حاج محمد حیدری دلگرم با محوریت جهاد تبیین و خاطراتی از شهید شاخص راهیان نور سال جهاد شهید حاج عباس پورش همدانی بهره مند شدند.
جواد فرحزادی مسئول کتابخانه و دفتر ترویج فرهنگ جهادی کانون سخنران بعدی ضیافت بود که در ادامه مباحث مطرح شده توسط پیشکسوتان، به طور اجمالی به تشریح رویکرد جدید کانون در خصوص جوانگرایی و بیان سابقه و هدف از تشکیل این دفتر و اقدامات انجام گرفته در مدت حدود 1 ساله پرداخت. دعوت از جوانان حاضر در جلسه برای تداوم ارتباطات از دیگر سخنان فرحزادی بود و در مورد چگونگی فعالیت ها و ماموریت های دفتر در آینده و تقویت رویکرد جدید کانون از جوانان و پیشکسوت حاضر در جلسه تقاضای پیشنهاد و ارائه ایده و نقد کرد.
سخنرانی صفرپور و صمدی نژاد از اعضای هیئت مدیره کانون مرکز و همچنین دکتر ترشیزی از جوانان با سابقه مرتبط با کانون و برخی دیگر از عزیزان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند. اهم این مباحث عبارت بود از:
تاکید بر تداوم ماهانه یا دو ماهه این جلسات
تاکید بر موضوع محور شدن و هدفمند شدن جلسات برای رسیدن به خروجی
تاکید بر استفاده از فرصت فراهم شده
تاکید بر لزوم ارتباط دو نسل قدیم و جدید برای پیشبرد اهداف انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و ادای وظیفه جهاد تبیین
تاکید بر تقویت رویکردهای مردمی در ارتباط با دولت
تاکید بر حفظ ارتباطات چهره به چهره با آحاد مردم.

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.