پیام تبریک مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر به مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی

محمد صدوری مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر با ارسالی پیامی به دکتر حجت ترشیزی مدیر کل جدید امور اداری وزارت جهاد کشاورزی موفقیت ایشان در اجرای وظایف محوله را از خداوند متعال خواستار شد.

متن این پیام بدین شرح است: 

برادر گرامی، جناب آقای دکتر حجت ترشیزی

سـلام علیـکم؛

خدا را شاکریم که با انتخاب و انتصاب جنابعالی به عنوان «مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی» اعتماد و باور نظام جمهوری اسلامی به مجموعه نیروهای مومن، متعهد و خردمند به اثبات رسید. این انتخاب موجب خواهد شد تا مدیران و کارکنان اداره کل امور اداری با همکاری بیشتر خود با شما، در جهت ارتقاء توانمندی ها و ارائه عملکردی بهتر در رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی کوشا باشند.

بدون شک حضور خردمندانه شما در سمت «مدیر کل امور ایثارگران» موجب ارتقای خدمات فرهنگی و معیشتی به جامعه ایثارگران پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد گردید که بدینوسیله از این خدمات نهایت تشکر و قدردانی را به عمل می آوریم؛ و امیدواریم که آن خدمات ارزشمند تداوم داشته باشد.

بدیهی است اعضای این کانون همچون گذشته در کنار جنابعالی هستند و امیدوارند که با همراهی و همکاری شما گامی در جهت پیشبرد اهداف بردارند و نیز حامی و دعاگوی همه مسئولین خدمتگزار و صادق نظام خواهند بود.

ضمن تبریک و تهنیت به جنابعالی؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند قادر متعال تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و با پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

 

و من الله التوفیق

محمد صدوری

مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.